Košarica

Elian NICKY – bordo rdeča

Vaša košarica je trenutno prazna.

Skupaj:

0,00 

Dostava

Za dostavo paketov imamo sklenjeno pogodbo s podjetjem GLS Slovenia.

Strošek pakiranja in dostave paketa, ki se pošilja na vnesen naslov v Sloveniji, znaša 4,40 €. Za vsa naročila nad 44,00 € (brez stroška dostave) je dostava paketa brezplačna. Z navedenim je kupec seznanjen že v samem postopku naročila izdelkov oziroma blaga.

Ob izbiri plačila po povzetju Vam bo dodatno zaračunan znesek 0,50 €. Pri plačilu izdelkov po povzetju boste odkupnino iz računa plačali kurirju ob prevzemu paketa.
Paketi se dostavljajo samo na območju Republike Slovenije.

Pri izbiri plačila po predračunu ali s plačilno kartico (kreditno, debetno) se Vaše naročilo začne pripravljati takoj po prilivu denarja na transakcijski račun podjetja Pisana Nitka / Vibes of Nature, spletna prodaja, Natalija Šoba Ternik s.p.. Po prevzemu paketa v kurirsko službo pa dostava običajno traja še en delovni dan. Zaradi izrednih situacij, na katere nimamo vpliva in jih ne moremo predvideti, pa lahko dostava paketa traja še dlje. V takšnih primerih bo kupec predhodno obveščen. Predvidoma bo paket od naročila dostavljen v roku od 1-7 delovnih dni.
Pri izbiri plačila po povzetju se naročila odpremljajo v roku 1-2 delovnih dni. Od trenutka, ko kurir prevzame naročen paket pa dostava običajno traja še en delovni dan. Zaradi izrednih situacij, na katere nimamo vpliva in jih ne moremo predvideti, lahko dostava paketa traja še dlje. V takšnih primerih bo kupec predhodno obveščen. Predvidoma bo paket od naročila dostavljen v roku od 1-7 delovnih dni.

Plačilo

Podjetje za dostavo naročil GLS Slovenia ima za naročila po povzetju možnosti plačila odkupnine ob prevzemu:

  • z gotovino,
  • s kreditno kartico/debetno kartico.
  • Pri plačilu s kreditno/debetno kartico se Vam ne zaračunajo dodatni stroški oziroma provizije.
  • Vaše naročilo bo dostavna služba dostavila na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu oziroma registraciji, v dopoldanskem času.
  • V kolikor želite, da Vam kurir pusti paket v Parcel Shopu (paketni trgovini) ali Paketomatu, se o takšni možnosti dogovorite z GLS dostavo.
  • Parcel Shope in Paketomate si lahko ogledate in izberete TUKAJ.  
  • Za prevzem paketa v takšnih primerih potrebujete številko naročila in osebni dokument.
  • Za najlažjo in najhitrejšo dostavo priporočamo, da pri naročilu navedete svojo telefonsko številko, da Vas bo kurir lahko kontaktiral in se boste dogovorili o načinu dostave oziroma prevzema paketa.

Neuspešna dostava paketa

V primeru, da v dopoldanskem času ne boste dosegljivi na navedenem naslovu in pošiljke ne boste prevzeli, Vas bo kurir dostavne službe GLS Slovenia s sporočilom obvestil o prispeli pošiljki. Sporočilo zajema naslednje podatke:

  • telefonska številka dostavne službe GLS ( 01 500 11 90 ),
  • njihov elektronski naslov ( info@gls-slovenia.com)
  • številko Vašega paketa.
  • Za ponovno dostavo se lahko z navedeno številko paketa dogovorite preko sporočenih kontaktnih podatkov dostavne službe GLS in paket Vam bodo dostavili ponovno na lokacijo, ki jo boste sporočili kurirju dostavne službe in kjer boste dosegljivi v dopoldanskem času.